lång lång söndag

igår blev en riktigt lång dag. först jobbade vi från 9-15. sen efter det hem en snabbis för att byta jobbkläderna, för att sedan åka ut med en kille från jobbet i hans båt. det blev ett sällskap på fem, och vi drog ut till några klippor på en ö för att bada lite. tyvärr fegade jg ur när det blev kallt. men både hans, anna och chris hoppade från, vad jag skulle kalla, den där riktigt jättejävligt höga klippan. men det var himla mysigt, att faktiskt göra något ovanligt och kul sådär. och det skumpade som bara fasen på vägen när vi åkte, haha. efter det beställdes det lite pizza (dagens andra :S) och sen var det film och match i kollektivet. kanske mysigaste människorna som bor där. helt klart. vi landade hemma runt 11 och jag slocknade direkt. sov nog ganska bra, för nu är jag game att jobba hela dagen idag. och jag har inte ont i handlederna längre. i allafall inte just nu. får se hur det känns när jag väl börjar använda dom idag (:

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback