lillans student

DÖD! efter dagens firande. och då är det ändå inte jag som tar studenten, heller inte jag som fixat och ordnat med kalaset. jag var mest där, försökte se till att alla hade det bra. lekte med ongar och grejsade. så nu är jag slut. inte trött, men slut i huvudet. jag tror jag börjar bli förkyld nu på grund av att robert är det och så. och nu har jag döden i huvudet som vägrar släppa. jättesoligt och vackert väder + för lite att dricka under dagen = vätskebrist som i sin tur är = huvudvärk. inge vidare, men går inte att göra så mycket åt kasnke. har druckit massor och åter massor med vatten. dessutom tagit en tablett. så nu är det bara att vänta på att den ska börja verka. sen kanske det vore bra om jag åt något också. känns som att jag ätit hela dagen. men det har jag nog inte. tog jättelite mat. sen inte alls mycket fika. så jag är nog hungrig också. och tur är väl det. för erik gjorde mastodontmängder med mat. som kommer räcka i tusentals år. ungefär som när jag slutade skolan. vi hade mat i månader i frysen. hah, yummie. bäst att käka medan det fortfarande är bra. och den där citronsåsen blir jag verkligen aldrig trött på. helt underbart god. och aaah, allt var bara underbart gott. tusen tack till erik för all god mat, tusen tack till cecilia som faktiskt var anledningen till allt firande, tusen tack till alla underbara som var här och firade lillan, och massa tusen tack till mamma och pappa som grejjade. fast egentligen, det var massor med människor som grejjade. hjälpte till med bakning, hjälpte till med balonguppblåsning. och så vidare. tack till alla dom också. jag är väldigt tacksam. en fin dag. och jag tror hon hade en jättebra dag tack vare allt detta. nu ska jag lägga in bilderna (tror det är runt 300 PHEW!) och kolla om några blev värda. sen får ni se vilken härlig dag vi hade.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback