sicklings

efter att imorse ha konstaterat att ingen av oss mådde speciellt bra. minst av alla robert. blev det inget jobb idag. istället packade vi iordning oss och for till sverige som planerat. som vi egentligen skulle gjort senare under dagen. men tur var väl att vi åkte så tidigt. vi har haft en tuff bilfärd hem med två utslitna och trötta själar som skulle dela på färden. då robert var mer sjuk än jag erbjöd jag mig att köra så mycket som möjligt. det resulterade i hela vägen. förrutom på och av färja, och sen en timme när jag var tvungen att sova. helt utmattad och trött. hur som helst, till slut kom vi faktiskt fram till karlskoga. jag blev avsläppt, och landade mitt i studenten. slog in sista paketen och sen gjorde jag och christina balongdjur. det var tydligen en dold talang jag haft. för jag kunde göra turturduvor i ett hjärta med lätthet. härligt, det är kanske något sånt jag ska jobba med? hah. det vore något. och himla fränt också. även om det säkert är begränsat på vad som går att göras. det vore nice, helt klart.

hur som helst. efter att ha studentat ett par timmar, tagit en kort promenad och sen en lång biltur med bubba, och nu slutligen lagt in en massa bilder på datorn är det dags för mig att släcka och sova min välförtjänta sömn. sjuk tjej är aldrig kul mitt i studenttornadon.

kärlek,
lala 

Kommentarer
Postat av: LOVISA.

"i have never done balloonanimals before, but raise your hands if you like your eels"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback