sickness

suck, jag fattar det inte? jag är sjuk, fortfarande! efter gårdagen känner jag mig jätteseg och risig. och jag som inte ens var på party-mood. eller alltså, jag var ju med, men jag körde bil igår. så mer än sällskap blev jag inte. jag fattar inte? kan det inte bara sluta snart. jag är trött på snor och ont i halsen, är trött på att inte kunna prata och onti huvudet. är trött på feber upp och ner och att varje grej jag gör blir en ansträngning ingen hört på maken om. suck. jag ska försöka kurera. har lovat bort mig ikväll till några norgedamer. vi får se. jag vill ju så gärna hitta på något med dom här nu ju, men är jag sjuk så är jag. jag får dricka mycket te. och ta det lugnt idag. så får vi se hur kvällen ser ut, helt klart. nu ska i allafall jag och cecilia gå upp till pizzerian och sätta oss en stund. för vissa av oss hade det ganska livat igårkväll. då behövs det lite fet mat idag. det tycker jag.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback