suck

den här helgen var verkligen sådär. den kunde ha blivit jättebra. men blev sådär. fredagen var helt okej. det var mysigt att träffa alla här och var. men lördagen segade vi mest bort, och söndagen också. och nu har jag inget att göra på ungefär en timme. det känns bara ruttet. en timme är för kort för att göra något, faktiskt. jag hade planer på att hälsa på, men så blev det ju inte. det känns som att jag slösat bort hela dagen. kunde hunnit med att faktiskt göra något kul. men har istället gått och bara väntat och väntat. jag avskyr att vänta. jag blir rastlös och förbannad då människor inte hör av sig när de sagt att de ska det. för det lämnar mig i en evig väntan. annars hade jag kunnat hinna med något annat idag. som tar några timmar eller så. men nej. suck. jag avskyr när man bryter planer utan en bra anledning. suck. jag är sur. faktiskt. och det ska jag vara en stund nu. för just nu är jag rastlösast någonsin och jag har inget att göra eller ingen att träffa.


och nu regnar det också.


..i hate sundays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback