9-5 my ass

idag på jobbet fick jag massa nytt ansvar. jätteroligt. jag packade först i ett par timmar. sen fick jag prova på nya grejer. fick stå vid autostore som det heter. vid datorn och paketera lite lådor. steget före jag stått innan alltså. himla kul. sen fick jag paketera stora ordrar nu på slutet. det var också kul, fast svårt. jättelånga packlistor. hah. kul att veta, jag vet, men det finns faktiskt några (hoppas jag? komigen familjen och släkten?) som vill veta vad jag gör på dagarna. kanske inte såhär ingående. men i allafall. det fick ni på köpet! hur som helst. vi gjorde tydligen bra ifrån oss både jag och robert. för idag fick vi förfrågan om att jobba över. så idag har vi jobbat 10-20. imorgon 8-20 och måndag 8-20. skitskönt ju. och det bästa är att det känns inte ens. visst, ryggen säger ifrån, men annars känns det inte att vi har jobba t10 timmar idag. jag är helnöjd. ett skitkul jobb och människorna verkar härliga. nu hoppas jag bara att vi får fortsätta komma tillbaka dit. det vore topp! nu ska jag käka, min man har lagat festmåltiden.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mathiiiildaa

Ja jag vill veta i detalj vad du gör om dagarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback