Lets dance to Joy Division

image150



det blev inget jobb idag. istället har vi varit ner till byn och lämnat in papper på likningskontoret och storhandlat inför påsken. eftersom det kommer vara stängt i stort sett hela påsken var det lika bra att bunkra upp med allt vi kunde tänkas behöva. det blev en hel del. både nödvändigt och mindre nödvändigt. men man får faktiskt unna sig lite. sen vi kom hit har vi inte köpt annat än mat och telefonkort. inga nöjen över huvudtaget än så länge. så att storhandla fick bli denna veckans nöje haha. någon dag ska jag släpa med robert till valfångarmuseet också. det fick jag tips om från skolan innan jag for därifrån. så dit ska jag allt! sen då. mjo, när vi kom hem käkade vi lite toast och sen lirade jag någon timme. det var längesen jag gjorde det. det är mest robert som leker, men idag var det min tur. och jag har världens häftigaste snubbe och samlade ihop en massa stålar när jag mördades. det var rätt kul. usch. vilken hemsk jag låter som. men det är ganska roligt att fightas med motståndar gangsen. wiwi. efter jag spelat en liten stund gick jag en långpromenad själv runt vårat område. det var jättehärligt väder och jag hade toppmusik på mp3n så det var en perfekt stund att gå ut på. nu sitter jag här i mjukiskläder efter en en varierad dusch. varierade mellan iskallt och jättevarmt haha. det var svårt att få till en bra temp idag helt enkelt. men mja. jag ska nog inte göra så mycket idag. mest ta det lugnt. kasnke skriva ett brev eller så. vi får se. hur som helst. en lugn och go måndag.

kärlek,
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback