monday

jag är utmattad. idag har jag inte hunnit sådär fruktansvärt mycket egentligen. men jag är ändå utmattad. vaknade runt 9 av klockan. tassade runt hemma till halv 11 ungefär då robert fortfarande sov och jag försökte bli  fit for fight utan att faktiskt väcka honom. sen tog jag en promenad till stan för att träffa sanna och gå ett varv och sen käka lunch. så så blev det. det inhandlades lite accessoarer och en lång tee. det fick räcka. även om jag töjer på mina förbannade regler. men som sagt, norge blir nystarten. så tills dess kan jag njuta av kakor och naturgodis bäst jag vill. hur som helst. sen hamnade vi på paris och då dök även lina upp. efter en massa tjat från hennes sida begav vi oss till (yuck!) mcD för att köpa med oss fika och sitta i bilen och fika. tyvärr vann inte jag, fika på paris hade varit mysigare i min mening. och du min muffin smakade sprit så var jag helt klart missnöjd. haha. anyway. innan fikat gick jag upp till skolan en sväng. de ringde därifrån och ville att jag skulle komma upp. och wei, jag fick en present. så himla söta är personalen på foxridge (ah, jag vet, snittsigt namn indeed). världens mysigaste. im gonna miss, helt klart. well. efter träffen med damerna och den (ändå) ganska trevliga bilfikan hookade jag upp med lillan och tog en promenad hem ihop med henne (ja, två promenader på samma dag, inte illa jag vet). mje. och eftersom att pappa moose fyller år dagarna efter att jag flytt landet så tänkte vi vara duktiga och gratta honom innan. och dagen fick bli idag. en simpsonsäsong och lite nyttigprylar fick det bli. tror det gick hem. jag hoppas. eftersom att jag inet hade gjort min städning for jag till mamma och städade lite och packade endel medan jag väntade på att lillans rep skulle sluta och jag skulle göra min plikt som syster och åka och hämta henne. efter det blev det simpsons och 2½men på 3an och därefter hamnade jag här. geez, ändå har jag gjort endel idag. känns skönt faktiskt. och imorgon är en dag i sociala tecken. farmor och farfar, mamma, jennifer. det blir himla trevligt. sen ska jag försöka hinna med örebrofolket också. vi får se hur det går. i hope. och mitt i allt detta ska jag även packa. evelina, du planerar som en gud!

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback