nårje - last day in kga

idag är dagen. eller, imorgon far vi ju. men idag är dagen jag åker hemifrån i allafall. haha, jag är en sent utflugen en. men nu finally är det dags. just nu känner jag mig bara glad och inställd på att detta kommer bli jättekul och bra. solen skiner och jag väntar på att mitt hår ska torka. det är det värsta med tjockt hår. tar mellan en och två timmar att torka utan fön. jesus, länge. men under tiden hinner jag blogga lite, äta frukost och dricka morgonteet. dessutom göra i ordning resterande grejer at pops. sen ska jag ner till mamma och plocka ner allt från hyllorna som ska med. ja. det är ganska lite kvar att göra.  bädda ungefär. inte mycket mer. ta lite bilder ute också skulle jag tro. det är jättevackert och det ligger lite is kvar längst in i kanten. fint. mja. det kommer nog förresten upp en städbild senare idag eller om det blir imorgon. eller en kartongbild. så ni får se hur sjukt mycket jag har packat. och det är inte ens allt. endel står nere hos mamma fortfarande ju. huah! dubbelt så mycket som robert ungefär. och dessutom har pappa T tagit med sig endel till norge redan. maah. ja. fullproppad liten stuga kommer det bli. men jag gillart!

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback