påskaftonsbilder

lite bilder från vår norska påskafton. eftersom norrmän varken har prinskorv eller must fick vi ta vad vi hade. det blev egengjorda klyftpotatisar, sallad, ägghalvor, köttbullar, rödspätta och cocacola. mer påsk än så blev det inte. förrutom påskhararna som slank ner någon gång under dagen. förresten, kolla in mina välskötta blommor. fasen, dom pallade inte flytten och två av tre börjar dö. även fast jag planterat om de som gick att plantera om. suck. men den längst in är strålande levande. så det så. och det var det viktiga. peningväxten. wuhuu.

hur som helst. idag så ska vi alldeles strax åka till moss och träffa roberts pappa och få lite schyssta svenska saker haha. påskmust bland annat. och vegmat! herregud, detta land har nada för min del. förutom på hälsokostaffärer = dubbelt så dyrt. suck. men men. det blir en liten kul trip. även fast jag kommer att avsky att åka båt när det är mörkt ute. jaja, kanske dags att fixa lite kläder, såhär kan jag inte gå runt och mjukisbralla hela dagen. 

image157

image158

image159

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Hejsan, har träffat Robert pappa och skickat med lite saker. Tony var här och lämnade lite saker också. Han hade köpt färs så jag la i grytbitar. Hoppas det blir okey.

Njut nu av all must osv..

kram

2008-03-24 @ 22:16:09
Postat av: Betty

oooooh. det här ger mig avundsjuks-vibbar! min påskmiddag bestod av snabbpasta och tomatsås. och rödvin - såklart. rödvinskvinnan. tralala. meeen, jag vill se pic's från stugan. merameramera. talk to you soon babe! ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback