tisdag

Idag har vi varit på intervju hos ManPower. Vi fick göra varsin intervju med en svensk kille och efter det ett lagertest. Det kändes som att allt gick bra. Inga större anmärkningar sådär. Nu hoppas vi bara på attfå napp så snart som möjligt på jobb. Erbjudande om LIDL-jobb. Visst, LIDL, men hellre än inget, tills vidare i allafall. Jag tror det blir bra.

Sen har jag ju som sagt bytt nummer, så det gamla kommer jag bara använda när jag är i sverige och alltså går det inte att nå mig alls på det medan jag är här. kolla säkert någon gång ibland om jag fått ett sms, men mer än så är det alltså inte. så det norska gäller från och med nu. maila mig eller så om du känner att du vill ha det.


Nu ska jag lira lite San Andreas och ta det lugnt en stund. sen ska jag ringa mina referenser, som förmodligen har lektion nu.


kärlek,

lala


Kommentarer
Postat av: LOVISA.

versal i början av meningar? nån har gått och blivit seriös..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback