tisdagstema

denna veckans tema är badrum. och eftersom jag häromdagen gick omkring och fotade hela vår lilla stuga ingick även badrummet. just att ha ett badrum istället för två är alldeles underbart. kanske är det härligt att ha två, men inte på två olika ställen. då jag gjort det de senaste 10 åren känns det skönt att kunna bre ut mig och ha saker i skåpen utan att vara rädd för att glömma något behind när jag flyttat fram och tillbaka. nu är det fast här. himla härligt. så mitt bidrag till badrumstemat blir följande bild. jag bara älskar giraffen (som jag fått av mormor, gjord i afrika) den vita stenen (även den från mormor och plockad i afrika på godahoppsudden, så långt ner man kan komma i afrika), en hemgjuten ljuslykta av mamma och buddagubbarna som står där och tittar lite förnöjt. helmysigt badrum. och behöver jag ens nämna att jag gillar produkter och plickplock?


image137

image138


Kommentarer
Postat av: Marlene / trolltyg & änglaströssel

Här var det ordning och reda i skåpen... visst är det härligt med badrum.

Postat av: Mamma Anna

Hej, kollar din Blogg.. bra av mig.. :)
den där stenen du skriver om var ju inte precis vilken sten som helst. Den är plockad på godahoppsudden.. alltså så långt ner man kan komma i afrika.. DET är coolt.
kram Mamma

2008-03-12 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback