dagens

dagens todo får det bli idag. en lista som jag är imponerad utav, kan jag väl tillägga. man hinner mycket när man är hemma pga sjukdom. och när man är halvsjuk orkar man förvånansvärt mycket. eller ja, sånt som inte är lika slitigt som att stressjobba det vill säga. hur som helst, här har vi listan alltså.

dagens todo:
- städa
- tvätta
- diska
- baka hallonmuffins & chokladmuffins
- laga mat + äta (nehe?)
- byta lakan och handdukar
- promenera
- ta in tvätten
- duscha
- packa inför svea
- lägga in Självkänsla Nu på datorn & mp3n
- göra mig i ordning
- roberts uppdrag till mig: kolla om lönen kommit in på kontot
- blogga
- lägga in bilder från kameran
- maila åsa, bilder + upplägg
- skriva brev
- skriva bladen till presenten

en ganska stor lista kan jag tycka i allafall, men allt som är i tjock stil är det jag hittills hunnit. inte illa innan klockan slagit 1. ganska bra till och med. huah. det jobbigaste är ju gjort i allafall. nu är det bara snabba och kul saker kvar. promenaden tror jag att jag tar ikväll med cecilia eller så. det vore trevligt. maten ska jag precis börja med, det blir nudlar. snabbt, smidigt och dessutom gott. jag passar på när robert inte är hemma. han är mindre förtjust i det. eller egentligen mest trött på det. jag storgillar det fortfarande. men å andra sidan har jag väl alltid varit en spagetti-makaroner-människa. och nu har det visst övergått till nudlar. jag kan nöja mig med spagetti och ketchup. och nudlarna behöver jag inget alls till förutom kryddan som följer med i paketet. visst, ibland går det ju att snittsa till med lite champinjoner eller wokade grönsaker. men det är lite väl lyxigt för den här snabblunchen kan jag tycka, hah. nej, time alltså. hur ska jag annars hinna med allt. för det ska jag. eller åtminstone 5 till.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback