hemmafredag

förresten, igårkväll hade vi världens mysigaste kväll. robert var till bankomaten sa han. men när han kom tillbaka hade han varit och handlat korv och en engångsgrill. dessutom en present till mig som fick mig att göra dubbelhopp. en sjal jag trånat efter ett tag nu, men som jag inte köpt pga pengabrist. det svenska kontot var visst tömt på tillgängliga pengar nu haha oj. men nu börjar lönen rulla in i allafall. så dont worry. hur som helst. jag blev jätteglad. den är fin. den ska jag skylta med nu när jag är hemma under helgen.

angående kvällen igår då. jo, robert hade ju alltså köpt en massa grillmaterial. så grillas var planen. vi tog med vårat pick och pack och drog upp till klippan på kullen där vi suttit några gånger innan. hittills mest för att glassa och se ut över staden. men denna gången tänkte vi alltså ta tillfälle i akt oc hgrilla lite också. det var skitmysigt. solen höll precis på att gå ner så det var lite småkyligt men härligt. vi var där i någon timme i allafall. underbart! sen när vi kom hem däckade jag nästa direkt. det blev ingen sömn natten innan nästan. vaknade hela tiden och när jag sov sov jag oroligt. så det var riktigt skönt att somna in i lagom tid igår. och idag är jag pigg. är hemma från jobbet iofs, gick hem efter halva dagen igår för jag itne mådde speciellt bra. tror det var feber eller så. så var jag alldeles yr. och visst, jag känner av lite idag också. inte lika mycket, men kände att jag behövde vara hemma en dag extra. ta det lugnt och få bort allt om det nu är något kvar. men när jag är hemma måste jag ju i allafall göra lite nytta. tvätta orkar man fast man är halvsjuk. diska också. även byta lakan. så ja, det är vad jag gör idag. dessutom tänker jag ta mig tid att både baka som sagt, och sen skriva lite brev. kanske ta en promenad. och sen lägga in lite bilder från igår. hah, alltid tusen saker upp när det väl blir nedskrivet. hum. ja vi får se vad jag hinner/vill/orkar göra under dagen. vädret är i allafall strålande. det är ju härligt.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback