skit också.

jag tror jag har ett hål i en tand. eller ont har jag hur som helst. kanske håller jag på att få visdomständerna jag trodde jag skulle slippa? kanske är det så. hur som helst så gör det ont. och jag går och klagar och gnäller hela tiden. fasen vad jobbigt det är. hur ska jag göra nu då? jag kanske borde skaffa en tandläkare i sverige snart. var ju trots allt några år sedan jag var där sist. när jag var 19 tror jag. är på tiden att jag drar till en snart så jag ser så allt står rätt till i munnen på mig. hur skulle jag klara mig om mina huggtänder skulle vara håliga och inte gå att käka med? nej, det går ju helt klart inte. alltså är det dags att ta tag i detta. får se till att grejja det någon ledig dag i sommar. om jag har någon. vi får se. tills dess; försöka att klaga mindre.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback