sleepless hours

efter 4 timmars sömn, 8 timmars slitjobb, 5,5 timmars bilåkning, 5,5 timmars pluggsällskap och 3 timmars sömn är jag förvånansvärt pigg just nu. jag är landad i sverige igen över helgen för att fira 140årskalas och se på spelning. båda inträffar under lördagen så den kommer bli sjukt händelserik. dessutom har jag ett schema för att hinna allt. hatar såna helger. jag vill träffa allt och alla men samtidigt ha lång tid på mig. kanske borde lära mig att kontrollera tiden. inte ta vara på alltså, utan verkligen kontrollera. med en sån fjärrkontroll eller så. worlddomination. wei. hur som helst. nu har jag precis käkat lunch ihop med mamma i trädgården. och innan dess tog jag en cykeltur ner till pappa och hälsade på honom och kissen. jag älskar verkligen karlskoga. världens mysigaste stad att hälsa på i tror jag. ja, så är det verkligen. feels like home liksom. hum ja. snart ska jag i allafall dra iväg till stan och hämta upp lillan, sen far vi till örebro på snabbshoppingrunda. det behövs nog. jag måste ha något till klänningen jag ska ha på kalaset. mja. vi får se vad jag kan tänkas finna. efter det blir det såna fixaordnagrejer. det ska solas och färgas hår tror jag. vet inte om det blir på mig. förmodligen inte. just nu trivs jag som tråkbrun och blek i huden. fast ska nog bli lite ljusare i sommar. det var längesen jag var nu. inte blond såklart. men lite ljusa slingor eller så. som sagt, längesen. sen blir det säkert en tur till brickan ikväll ihop med lillan och hennes kompis fredric som jag aldrig träffat. blir säkert nice. och jag har ju hittills varit ute skamligt lite i karlskoga. så det är väl dags antar jag.

just nu är jag bara fruktansvärt trött. men somnar jag blir allt bara tusen gånger värre. MINST jag har hållit igång länge nu på bara socker och solljus. vi får se omd et går att hålla ut resten av dagen. så somnar jag tidigt ikväll och kan vara pigg på hela schemat som späckar dagen imorgon. för det vill jag verkligen. och är det så att någon känner sig manad att bli min följeslagare till spelningen imorgonkväll så är jag väldigt intresserad. jag vill ha sällskap. ensam är inte alltid bäst. så är det bara. dessutom behöver jag och robert få träffa alla andra förrutom jsut varandra under den här helgen. så behöver par göra. pausa. haha. vi ska dit bägge två. men inte tillsammans. det tror jag är bra. hur som helst. nu ska jag käka en frukt och sen hämta lillis i stan. jag längtar verkligen. örebro är nog min bästa sommarstad någonsin. där vill jag bo, sen när jag blir stor på riktigt.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: A

Tack för idag!

2008-05-24 @ 02:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback