succélördag

tur att jag gick! det var riktigt kul igårkväll. givetvis kommer endel behöva gå med huvudet neråt för att slippa möta blickar imorgon på jobbet, im sure, men både jag och robert klarade oss med hedern i behåll. vi hade en riktigt kul kväll och idag är jag bara lite seg. ingen större fara faktiskt. det som känns bäst är att jag pratat med alla ordentligt. eller ja, det är skönt att träffa människorna jag träffar varje dag utanför jobbet också. det gav en helt annan bild av vissa, medan andra var sig ganska lika. hur som helst kan jag bara se positiva saker komma från detta. tur att vi ångrade oss och gick dit alltså.

dagens mat idag fick bli kryddigt nanbröd och tzatsiki. sen lite kakor, lite oboy, iste och säkert något mer som jag glömt. det betyder en långpromenad idag. huah, dessa dagar är alltid värst eftersom jag blir så sugen på onyttig och salt mat. bah. ska försöka ta en promenad ner till macken sen om se om det finns filmjölk i detta land. det vet jag faktiskt inte ifall det finns? återstår att ta reda på, helt klart. men nu ska jag ta det lugnt en stund till först och främst, klockan är ju trots allt bara tjugo i fyra. kvällen är fortfarande ung så att säga. tror jag ska se en till film nu strax också. började dagen med frukosten jag nyss nämnde och truman show. filmen som följer nu blir troligtvis day after tomorrow, den är go och inte seg. precis vad jag behöver idag. jag älskar film, av hela mitt hjärta.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback