update2 dagens

dagens todo:
- städa
- tvätta
- diska
- baka hallonmuffins och/eller chokladmuffins (blev chokladmuffins med hallon i!)
- laga mat + äta (nehe?)
- byta lakan och handdukar
- promenera
- ta in tvätten
- duscha
- packa inför svea
- lägga in Självkänsla Nu på datorn & mp3n
- göra mig i ordning
- roberts uppdrag till mig: kolla om lönen kommit in på kontot
- blogga
- lägga in bilder från kameran
- maila åsa, bilder + upplägg
- skriva brev
- skriva bladen till presenten

nu är jag impad av mig själv. promenaden blir ikväll med lillan, brev skriver jag i bilen eller på båten. om jag orkar och så vidare. sen bladen kan jag inte göra förrän robert kommer hit och vi vet om vi ska ha varsit eller ett tillsammans. huah. jag har varit duktig idag. nu väntar jag bara på att bobby ska komma hem från jobbet, sen ska jag gratta honom med smarrmuffins, sen finally svea! jag längtar. och jag älskar spontana resor!

kärlek, massor!
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback