döden och svea

jag älskar att vara hemma. jag brukar alltid ladda om batterierna sådär gott och bra då. för att orka jobba sjuka pass som sig bör om man ska bli rik. hur som helst, detta var en annorlunda gång. det började med förlite sömn som resulterade i en överpigg tjej som kutade runt på örebros gator och försökte hinna med både shopping, lillasyster och vänner. det gick sådär. shoppingen överträffade jag visserligen mig själv med. men lillasystern var lagom trött då hon inte sovit något det senaste dygnet och vännerna blev det bara en snabbdate med. synd. jag som gillar att umgås. nästa gång får bli bättre. om två veckor bär det av hemåt igen, och då ska jag vara hemma från onsdagkväll till söndag eftermiddag. det blir smashing skulle jag tippa på. då har jag massor med tid. ska bland annat fota lite kul student och balbilder med cecilia. spännande. och kreativiteten håller sakta på att dra igång igen. det är bra. det var längesen jag hade inspiration nu.

dagen idag har varit riktigt svårjobbad. började 8 vilket var helt okej, men det har gått segt fram tills nu. nu är jag äntligen hemma efter en jobbdag som sniglat sig fram. och efter att ha duschat, lagat mat, käkat, packat upp väskan (som jag inte hann igår när vi kom hem) och slutligen bloggat har jag förtjänat en filmstund. filmen blir semi-pro och sällskapet är givet. dessutom har han varit och köpt chips, dip och godis till sig. han var lite gottis idag, så var det. men han köpte också med godis till mig, i form av popcorn. åh, det var jättelängesen jag käkade. ska bli riktigt gott faktiskt. och kanske en kopp te på det också. sen fick vi faktiskt med oss lite kladdkaka av mamma innan vi for från sverige. den ska smaka gott ikväll. det vill jag lova. hur som helst. nu är det film alltså. ska försöka ta mig i kragen och lägga in bilderna från sjuttonde maj snart också. några blev nog ganska kul. sen ska jag fixa fler bilder på jennifer och ester. massor med bildernu. har hur många som helst på kameran nu också att ladda in från senaste sveabesöket och 140årskalaset. det blir nog lite mysigt att kika på. vänta ni bara, det kommer :)

kärlek,
lala 

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Det var jättemysigt att ha dig hemma. Det är förvisso ALLTID jättemysigt att du kommer hem och hälsar på.

kram Mami

2008-05-27 @ 08:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback