workout

idag blev dagen som mina fötter kommer minnas. till att börja med jobbade dom på i ungefär 12 timmar. eller ja, snarare exakt 12 timmar idag. 06-18. efter det tog dom ihop med mig en promenad hem. den promenaden är mellan 7 och 8 kilometer. väl hemma fick dom stå upp en stund medan jag duschade, diskade och lagade mat. men nu är det alltså dags för både dom, och mig, att vila lite. jag ska precis slå mig ner och se några avsnitt smallville och käka nudlar och bara inte stå upp. ska nog sitta här tills jag tvingas gå till badrummet och borsta huggtänderna för att sedan tvingas gå till sängen och sen äntligen lägga mig. jag är inte speciellt trött i huvudet eller så. men aningen (underdrift. stor) trött i hela kroppen. överallt. riktigt workoutpass jag fick mig idag. då kommer jag sova gott. aaaaah. men först mr clark kent alltså. indeed.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Låter som ett rejält pass det där :)

kram Mamma

2008-05-16 @ 14:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback