8 åtta eight

idag har jag sökt 8 jobb. det är ganska bra. imorgon ska jag nog söka fler om jag har rätt känsla. jag ska i allafall på en till visning, tror detta blir den 4e? eller nej, den 5e! det ska bli bra, den vi ska kolla på ligger i sentrum och är en 3a! wei, alla andra har legat på lökka där jag bor nu, och det är ett jättemysigt område, men sentrum är ju också helt okej. hur som helst. ska dit och kolla imorgon vid 12 om det är värt eller så. men nu ska jag göra mat, är hungrig to the bones för att jag inte käkat något idag (igen) haha. äter bara mackor och yughurt hela tiden. behöver göra lite mat. basilika puckar och kanske lite spagetti eller något. ris? vi får se. jaja. först ska jag väcka rasmus som sover en massa. tänkte bara ge en update igen, vet att jag skriver jättedåligt nu och sådär, men har massor att pyssla med så jag tänker inte på att hinna med det jämt längre, haha.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

fast jag blir glad även om det inte är ofta. Huvudsaken är att det är.

kärlek

Mamma

2008-11-27 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback