flytt



nu är det alltså dags, allt går snabbare äh jag väntat men det gör verklgien inget! så himla kul att få komma iväg och börja om på nytt en stund. jag känner verkligen hur glad jag är inför det här och peppar mig själv mer än någonsin. flytten blir nu till helgen, istället för nångång i december, hah. snabba bud så att säga. får flytta in hos lite kärt sandefjordfolk bland annat, tills vidare. känns hur bra som helst. jag och 4 karlar som älskar kött, haha. vi får se hur det går. åker redan nu till helgen alltså, inte bestämt än om det blir fredag eller lördag. men någon av dagarna hur som helst.

sedan på måndag morgon ska jag försöka leta mig fram till stället jag ska jobba på. eller förhoppningsvis jobba på. ska prata med bossen tidigt på måndag så får vi se hur det går. hoppas på fina betyg så jag kan börja hos dom på barnehagen.


jaja, nu är jag är full färd med att slå in julklappar. lite trögstartad i år faktiskt, men har lyckats slå in 3 nu, 2 kvar så att säga. åh jag bara ääälskar jul!


snart hämta lillan från jobbet också. wiwi. vilken bra dag.


kärlek

lala


Kommentarer
Postat av: Andreas

Men. Jag har ju tänkt hela dagen att jag skulle fråga dig om vi skulle åka. Hm. Seriöst alltså. Jag måste tänka igenom det. :)

2008-11-04 @ 16:22:18
Postat av: amanda

ååååh vad rooligt! är jätteavundsjuk :D

Postat av: Mamma Anna

Go Lala Go Lala.... sjunger hockeyramsa för full hals.. du är så bäst!

2008-11-05 @ 07:37:46
Postat av: Alexzandra

Många karlskogabor som håller till i Oslo. Å Snart kommer jag å min vän oxå :)) Nicenice! Norge kryllar av härliga människor tycker jag..

2008-12-02 @ 23:22:24
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback