friday im in love

(bäst att inte svika betty med rubriken idag. den har kommit att bli en löjlig standard)

sådär ja, nu var allt packat och klart! skulle jag vilja säga, men sanningen är att jag inte ens har börjat. jag är nog trots allt bäst i jäktiga situationer och just nu är jag inte stressad alls. ärligt talat. snart ska jag och lillan upp till famo&fafa och käka våfflor. efter det hem och kanske att jag ens börjar packa då. kanske. sen kommer robert hit en stund så vi får säga hejdå ordentligt. kommer vara skitjobbigt, men det är ju faktiskt så det måste bli. efter det ska jag, lillan och mamma (åh älskade mamma som jag saknat) åka till mormor och käka lite middag (hela dagen kommer handla om mat idag. i can feel it). sen hem. kanske se på idol, kanske simpsons istället, SEN ska jag packa. det blir bra. mittinatteneffektiviteten är min bästa. och imorgon avbryter lillan och mamma sin loppisrunda för att skjutsa mig till bussen. det är stort.

oslo blir nog lite utav en ny fläkt faktiskt. nytt jobb, ny stad, nya (och lite gamla) människor, ganska nytt hår, funderar på lugg? jaja. vad ska jag ngöra nu i 1,5 timme innan jag ska till farmor? kanske skulle vattna alla blommor och säga hejdå till dom. hoppas dom överlever när jag är borta. jag överlåter i allafall mina två favoriter till farmor sålänge, hon är bra på blommor. ganska bra på allt faktiskt. idag vet jag att hon är sjukt bra på våfflor också. yumyum.

datorn kommer jag inte få tillbaks förrän nästa gång jag åker till sverige förresten. så jag kommer säkert inte vara så datoraktiv nu till en början. men sen så. stackars lille dator. hoppas bilderna går att rädda. älskar att 20gb bilder kanske försvinner, verkligen. huah. hela mitt liv i bilder, åtminstone för några år tillbaka. jaja. det blir nog bra, pajdatakillen är nog duktig han.

nu ska jag underhålla mig med något, nog inte att städa eller packa dock. kanske spela lite tvspel en stund. ja. det gör jag.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

ser fram emot middag med dig älskade dottern min.

/ Mamma

2008-11-07 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback