helvete..

igårkväll var en skitkul kväll. det var hur bra som helst att umgås med alla underbara gamla sandefjordare och alla nya människor. och faktiskt fick alla plats hos martina trots vissa tidigare tvivel. dock blev jag skitförbannad då min lilla NYA rosa kamera försvann spårlöst? ingen kan ju ha tagit den då det bara vara folk man visste där, några nya men det var ju alltid någon som kände dom. eller ja. det är ju ingen som kan ha tagit den. hoppas jag. hur som helst är den borta. martina letar massor hemma och sådär, men hittills har hon inte hört av sig om att den skulle vara hittad. jag blir så jäkla ledsen då den var alldeles ny och att jag tänkt köpa en liten kamera så himla länge och nu när jag väl gör det så försvinner den. jag blir verkligen ledsen av sånt. hoppas den dyker upp, annars är det ju bara pinsamt. vem fan stjäl en kamera på en sån liten fest där alla vet vilka alla är? åh. jag är orolig. verkligen. suck.. "men det är ju klart att jag kan ha med kameran till martina, det är ju säkert, där kan den ju inte försvinna" nej nej.. idiotiskt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

pratade just med din pappa som berättade att den kommit tillrätt.. så skönt!

kram Mami

2008-11-30 @ 19:48:49
Postat av: ...

sluta slarva bort kameran

2008-11-30 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback