oslo nästa

idag har jag taggat till ännu ett snäpp. hittat ett perfekt kollektiv så nu håller jag bara tummarna på att jag får den platsen. och får jag det flyttar jag in 1 december. perfekt! så imorgon ska jag ringa till chefen i norge och prata med henne för att se om det går att ordna upp något jobb åt mig från december. sen är det dags att fara mina vänner. tror att jag skriver in mig på vikarieförmedlingen som länge också, så att jag har liten inkomst och något att göra fram tills jag far igen. så får det bli.

hur som helst. nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå ungefär halv 6, då ska jag bege mig emot kulturskolan (eller om det möjligtvis är teatern? hum, vet inte?) och möta upp lillan för att sen ta med mig henne till nästa lilla och ta en promenad med dem båda. det blir mysigt. kvällspromenad i kga.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: amandamandmamandmanma fry

aah vad kul! skönt att komma iväg.

2008-11-02 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback