osloupdate

torsdag alltså. nu var det väldigt längesedan jag uppdaterade. anledningen är att det hänt en massa under dessa dagar. jag har åkt till oslo och hamnat i ett grabbkollekiv för tillfället. fungerar finfint, men måste försöka skaffa egen lägenhet snart ändå. lars är på väg hit hoppas jag. och även jessi. vore skitfint med mer bra folk här.

på jobbfronten ser det väl sådär ut om jag ska vara ärlig. men det löser sig. ska skriva in mig på lite bemanningar när jag är tillbaka i norge efter en helg i sverige. anledningen att jag ska hem är för att hämta min dator som då förhoppningsvis fungerar bättre än sist jag såg den. sen ska jag ta tag i detta påriktigt. men just nu njuter jag av den här vackra staden och allt bra folk i den.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

håller tummarna för bra jobb så klart!

/ Mami

2008-11-13 @ 14:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback