svea

det regnar. befinner mig nu i min soffa i dear kga och det regnar. tänkte dra fram till stan och gå på banken, men finner inte riktigt peppen i att gå ut i det här vädret. typiskt att det ska vara dåligt just idag. typiskt alltså. hur som helst. har lite småsaker att ta i tu med idag. ska ju då som sgt till banken. fått tillbaks min lovely dator från mr.pajdata och nu fungerar den primus. enda felet är att min bank slutat fungera, just snyggt. så måste fixa ett nytt sånt aktiveringsgrejs. ja, det måste jag.

sen kommer nog cassandra hit en stund och hjälper mig färga håret. shit, det var faktiskt längesen nu. och det måste bli fint. jättevitt vill jag ha! (vitare än jonna ja, om det nu går att ordna). att dessutom ha lite primetime med den donnan är ju faktiskt mysigt. vi får se vad vi ska hitta på mer.

ikväll blir det häng med jess en stund. planera oslo och så vidare. detta känns bra alltså. oslo ihop med henne hade jag inga planer på, men tror det skulle bli grymt. vi får se, planera ikväll alltså. lars, är du okej med att bo med bara brudar eller? haha

dags att hoppa ur pjamasen nu i allafall och ta tag i livet för en stund. later on darlingbirds.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback