torsdag, veckan går snabbt

idag var jag på ännu en visning som jag nämnde igår. jag fick en jättebra känsla även om johannas inte var lika bra. men efter lite inspirationsprat tror jag det kändes ganska bra även för henne. det bästa med den är ju att den är billig, och ligger bra till. jag tror verkligen på den här alltså. hoppas hoppas. dessutom är det inte officiell visning än så vi kan få den om vi vill det, känns himla bra. fick några dagar på oss att tänka över saker. ska se över så jag har råd bara, det är kruxet just nu. att ha pengar att flytta precis nu. för just nu har jag inga pengar. det är jobbigt. måste lösa detta på något vis nu alltså. men ja. det blir nog bra. vill så gärna flytta med johanna alltså, så mysig tjej. jaja.

idag har jag sökt ytterligare jobb. tror det blev 4 sammanlagt, än så länge. eller har sökt på 6-7 ställen, men några av dem sa blankt nej. men 4 som ändå är kanske. ska ringa till musik förlaget sen också, dom behövde tydligen en kvinna dit, och det enda man skulle kunna egentligen var klassisk musik, kan väl inte vara så himla svårt?! jag kommer klara det, lätt.

idag händer inte så mycket mer direkt. laga lite mat och hänga med mina kära sambos. imorgon däremot är det ganska fullt schema. först träffa bellus på stan och köpa lite julklappar/söka jobb. ska försöka få med henne på en lite fotosafari i oslo också så jag kan visa er hur vackert här är. sen senare på kvällen ska jag och hela familjen till martina och kalle & c:o. martina har fyllt år och det kommer en massa människor dit. ska bli mysigt. sen ut och svänga lite. dansa hela kvällen är planen för min del. jag gillar ju faktiskt att dansa. och gör det allt för sällan. så dans it is alltså. yesindeed.


fick samtal nyss av robi som var överraskande också. han var i oslo en kort stund och bytte tåg, synd att jag inte hann dit och säga hej, hade varit kul. längesen nu. men men, en annan gång. helt klart.


jo, men så ser det väl ut just nu ungefär. jag uppdaterar oftare nu känner jag. men det är mest för att jag inte vill glömma vad jag gjort varje dag. för just nu är jag så virrig haha. ska strax gå till meny, som är en av två matkedjor i hela norge som säljer vegmat. dåligt. men men. tur att det finns lite i allafall, och att meny sen precis öppnat i kvarteret ovanför oss tackar vi och bockar för, jo, men absolut.

just ja! jag har klippt lugg nu. fick ett ryck igår och gjorde det. bilder kommer.


kärlek

lala


Kommentarer
Postat av: tuldan

Jaaa men visst är de väl helt jävla sjukt att folk ens börjar diskutera när man skriver att djur plågas?! Fyfan blir så jävla förbannad alltså så kan väl knappt skriva fler sånna inlägg för blir så jääävla arg på folk som ens säger emot!! tur att vi finns va!!

Postat av: Mamma Anna

låter som att du verkligen ligger i för att få jobb.. GO for it!!!! du är så bäst!

2008-11-27 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback