02.40

nu har vi precis kommit hem från jessica och magnus. haft en helkväll i deras casa där det har varit sjukt trevligt. vi har ost&kexat, ätit tacos (yum!) och sen försökt lära mig spela trummor på guitar hero rockband haha. sjukt svårt men kul. tack för en himla mysig kväll och ni är bra!

innan dag åkte jag och robi in till bronx för att kolla läget lite. marieberg börjar ta sig och jag fyndade dessutom. åkte till nora utan en tanke på att vi körde seriöst ikväll. desscode var grejen och när man är efterklok får man försöka greja spontanokej klädsel. hur som helst, örebro fixade en söt klänning (dock fruktansvärt varm då den var i ett typiskt höstvarmt material.. som hum.. ull eller så? hur som helst. varm. men söt. en ny höstfavorit helt klart.

var alldeles nyss jättetrött men efter en promenad hem i iskall kyla blev jag rätt pigg igen. nu ser vi på dålig tv och dricker snart oboy. en alldeles perfekt dag. jag är så nöjd.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback