again; friday im in love

efter en morgon med högkoncentration på mitt hår har jag nu precis sattit mig för lite peace and quiet. håret är skapligt blont nu (det vill säga inte kissgult längre utan mer.. hum.. mörkblont?) och jag har precis fått ordning på kaluffsen med hjälp av diverse verktyg och krämer. nuså. nu ska det funka fint. dagen idag ser ut som sådan: ingenting. fram tills ikväll då givetvis. egentligen skulle jag och jennifer åka till kgametropolen nu men hon skulle tvätta istället. jag kommer vara arg på henne i ungefär en timme till. max. sen hittar jag nog något sätt att förlåta henne på. jo, det gör jag nog. nu koncentrerar jag mig mest på vad jag vill ha för lunch. eller kanske hurvida jag ska spela ffx hela dagen eller ej. jag är ruskigt sugen. faktiskt. det vore grymt kul. faktiskt. funderar på att tjata på lillasyster att sitta som moraliskt stöd här uppe och kolla när jag slayar alla fiends som finns! muhaha. annars? nja, inget. missade ett erbjudande om tacokväll idag också. typiskt nu när jag tjatat i en evighet på karlssons att jag ska få komma dit ohc hälsa på för att jag saknar dom så. så när det väl fungerar för dem, ja då är det jag som inte kan. haha, typiskt. och synd. för taco och karlssons ligger högt upp på min topplista över allt som är bra. jaja. en annan gång.

shit. jag är blond. jag trivs verkligen i att vara blond! det trodde jag aldrig någonsin. men jag har redan hittat en massa fördelar med det. för det första ligger det inte svarta hårsstrån på hela mitt golv längre (förvisso ligger det väl blonda nu istället, men dom syns i allafall inte). sen ser jag inte lika blek och sjuk ut utan makeup längre. också ett plus antar jag? minus är väl att jag inte kan bära vitt på samma vis. vitt passar bäst till mörkt hår, så är det bara. såvida jag inte har vitt hår. men just nu är det ju inte precis vitt. så får avvakta det vita, tyvärr (trots det sitter jag ändå med ett vitt linne just nu? suck). annat negativt är väl att mitt hår inte är lent och fint som det var innan. men där kommer även ett nytt plus in; håret går faktiskt att styla nu! wuhu, det är inte lika slirigt och kan faktiskt ligga som jag vill, även om konsistensen är tuggummiaktigt när det är blött haha.

nog om hår. mer om tvspel. eller kanske inte mer om, snarare bara mer tvspel. dags att avsluta detta och påbörja slakten. (tur att man inte ser något blod. allt är bara glitter och blommor i final fantasy. luvs it

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback