aktivitet start 00.00

sådär, nu är jag även nöjd med denna dag. för efter att jag konstaterade att jag inte gjort något alls bestämde jag mig för att göra något. jag missade simpsons, men hann ner lagom till att family guy började. hängde halvmed i vad som hände idag, cecilia hade besök och vi talade ganska mycket under den halvtimmen haha. hur som helst, i pausen hann jag med att göra oss en hejjans massa te, tror att jag fick ner ungefär sådär fyra koppar eller så. sen hann jag även med att värma på dagens kvällsmat (sena kvällsmat, usch, 9, för sent) som bestod av fiskgratäng från felix eller liknande. sjukt gott, har längtat efter den i flera dagar haha. såg även på en go film jag gillar, day after tomorrow, som tydligen gick på tv ikväll. efter filmen var jag sådär lagom jättepigg som man kan bli efter så mycket te (ja, jag tror stenhårt på att te påverkar på samma vis som kaffe. för jag kände mig speedad). så jag bestämde mig för att göra pappa en tjänst som jag lovat i flera veckor nu. jag städade skafferiet. två fulla påsar slängdes med för gamla prylar haha, usch. sen sortera, göra fint, ordna och dona. sprayade i princip hela köket och gjorde fint. spisen är skinande ren liksom micron och köksbordet. dessutom tog jag tag i dagens disk (måtte pappa köpa diskmaskinen jag hittade för pangpris på elgiganten nu snart, för diska är verkligen det värsta jag vet på jorden (dubbelparentes: förrutom krig och djurplågeri och andra självklara saker)). mitt värsta i-landsproblem i allafall. hur som helst. nyss kom han hem och blev himla glad för att han har duktiga och aktiva barn som inte sover på natten utan städar hela huset istället. jag gillar inte att städa, men jag gillar att rensa, att ordna, att organisera. jag skulle kunna jobba på prix. bara gå och sortera varor hela dagarna. det skulle vara en perfekt sysselsättning för mig, om än inte så utvecklande (: haha. hur som helst. nu har jag gjort mig förtjänt av lite primetime med min kära dator.

morgondagen bjuder på finsaker. först en morgonpromenad tänkte jag försöka mig på. sen åker jag och jennifer till stan för att inhandla diverse godheter inför kvällens aktivitet - tjejkväll hos betty - YEY! efter det, hem, återigen fixa frillan. sen tror jag vi skulle åka in till örebro ganska tidigt. vid fyra eller något sånt. ja, jo, det blir nog bra det där.

och på lördag ska jag vara med robi, min helg kommer vara fabfabfab

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack! ^^ Han är det finaste jag har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback