bilder från kvällen i bronx hos bönan betty


det blir ingen myskväll utan levande ljus.


såhär såg det mestadels ut hela kvällen. lägg märke till benen
under bordet. så spenderade jennifer större delen av kvällen.
liggandes på golvet, oftast under bordet. för att inte glömma
det typiskt tjejtjejiga hon pysslade med senare, nagelmålning.
vad är en tjejkväll utan i wonder?


kvällens värdinna (ursäkta alla extrema färgchocker,
men photoshop sa åt mig att leka idag)


bubba (även kallad melinda wrede) och hennes trogna följeslagare meanmachine


vi gjorde konster som skulle chocka vilken akrobat som helst. den här heter totempålen,
eller möjligtvis pyramiden? hur som helst, alla svåra och livshotande (jennifer dog nästan av skratt?)konster gjordes under bettys köksbord. spännande.


behöver jag ens förklara varför jag älskar den här kvinnan av hela mitt hjärta? och ja, det är alltså en kvinna som ligger där platt och livlös på golvet. hur skulle jag klara mig utan den här människan?

hur som helst, en underbar kväll, som synes. tack och tusen tack mina damer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback