bloggläsning

tänkte bara skriva en lista över vilka bloggar jag håller lite extra koll på, mest för att ge tips om det är någon som behöver ny läsning eller så. nämner verkligen inte alla då jag har säkert 20-30 bloggar jag håller koll på. men här är några random av de jag läser.

människor jag känner eller är bekant med
-
Matilda
- Cassandra
- Amanda
- Jessica

människor som intresserar mig
- Cool Kids Belong Together
- Lilija
- Mango
- Fröken Vindsurfing
- Maria

andra roliga bloggar
- ditt liv på 6 ord
- tisdagstema
- designa din blogg

hoppas ni finner något som kan intressera er, och detta är alltså bara några få av alla de fina och personliga bloggar jag läser så ofta jag kan (jag tänker inte ens ta med alla kändisbloggar jag skummar igenom varje dag, då börjar det nästan bli pinsamt haha).

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: betty

har du slutat läsa mig...?

Postat av: amanda

vad gulligt :D och roligt med lite mer spännande bloggar att läsa:)

2008-10-25 @ 22:43:31
URL: http://modighh.blogg.se/
Postat av: Charlotte

fin header :)

2008-10-26 @ 10:57:22
URL: http://charlotte3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback