chaiallday

som vanligt blev min vistelse i örebro längre än väntat. åkte in vid halv ett och kom hem nu vid halv nio. först träffade jag amanda i en massa timmar. vi fikade, promenerade, diskuterade om allt viktigt och oviktigt i livet (mest viktigt, för vi är ju ganska bra på viktiga saker). sen gick en sväng på stan på jakt efter vampyrtänder då damen skulle vara det på halloween. efter massa letande gav vi upp. det fanns inga. INGA! vampyr som väl är det vanligaste att klä ut sig till? jaja, hur som helst. jag hittade en skitsnygg dress till lördagens bravader så jag blev nöjd.

efter det sa jag hejdå till amanda och hej till nadine och sandra. vi gick till java och fikade loss. eller jag drack chaite och dom två käkade krubb. jag har inte ätit något på hela dagen sedan jag åkte hemifrån men är ändå inte hungrig. tog en banan nu hemma och lite oboy. annars inget direkt. förrutom fikat med amanda. usch, hatar att inte ha aptit. tror att det är för kylan ute just nu. usch. jaja, hur som helst bestämde vi att lördagskvällen blir utgång i bronx. jag blev övertalad. även fast det kommer vara segt att gå ut två kvällar i rad, den här helgen också. men nu har jag ju ny klänning och allt, måste utnyttjas!

hur som helst. en helbra dag ihop med alla härliga kvinnor! och på tal om härliga kvinnor har jag precis pratat klar med min mamma i telefon. har inte gjort det på länge nu. så det var på tiden. vi babblade hur länge som helst, som vanligt mest jag. men i allafall. det var mysigt. och för längesen. men nu hade hon fått egen telefon på sitt rum där hon jobbar. perfekt då det inte finns någon mobiltäckning alls mitt i skogen.

åh. oslo förresten. jag är verkligen taggad nu alltså. alla härliga människor! hoppas jobbet finns kvar.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och jag tyckte det var så himla mysigt att prata med dig också. Det gör inte ett dugg att du pratar mest för jag lyssnar så gärna på just dig.

kram Mami

2008-10-30 @ 08:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback