fika på fika

ska alldeles snart åka in till örebro. så fort håret torkat och jag slängt i mig lite lunch tar jag bussen in och möter upp amända. vi ska skvallra och dricka chailatte, antar jag. precis så som jag vill ha det, hah. efter det bär det av emot nästa fika, med nadine denna gång. jag får inte nog av den kvinnan. haha fullständigt galen är hon, jag gillar det hur som helst.

så dagen idag går mestadels ut på fika. jag ser fram emot mycket varmt varmt te, och helst några tjocka goa lånefiltar från cafeerna. sen kan det ju inte bli bättre. finns det inte ser jag till att ta med. så skönt att gosa upp sig i en fåtölj i timtals och prata strunt och viktigheter om vartannat.

egentligen kanske jag skulle försöka införskaffa lite julklappar nu när jag ändå är i stan, men jag vet inte. nästa gång?

hur som helst. på tal om något helt annat. jag känner mig mer och mer dragen emot oslo nu alltså. vill ha nytt att göra och träffa nya människor. vill se nytt och framför allt vill jobba! jag saknar att jobba. något otroligt. sen att springa på alla fina människor som lyckligtvis har samlats i oslo är ju bara en fet stor bonus.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback