händeselösatråkdag

ganska slö dag idag. frukost. tvspel ett tag. häng med farmor och farfar och käkade kickassgod mat. yum. sen hem. sen skulle det egentligen donats en massa men både lillan och jag somnade i soffan framför just shoot me. sen vaknade runt fyra och var aningen snurrig. yrvaken kanske det kallas. och efter det har jag mest vandrat runt. väntat på bättre väder, på att någon ska ringa, på att något ska hända. tänkte ha en myskväll med lite ost och kex och sånt tro rjag. se en film. hoppas lillan vill. vi får väl se. idag har jag i allafall beställt lite saker. men det är hemligt, kanske är det snart jul (nej, jag börjar aldrig förbereda saker onödigt långt i förväg..). förövrigt ganska händelselös dag. usch, jag avskyr såna. får sån ångest. även om jag just nu är lugn. rastlösheten fanns hela eftermiddagen. men nu är det ju så gott som natt. borde ta en promenad ner till prix och köpa frukt och mums innan simpsons börjar. dagens ansträngning, ungefär. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback