julhandling

åh! jag vill till stockholm och julshoppa innan julruschen drar igång. ska försöka ta mig iväg snarast. kanske andra helgen i november? jag ska fundera vidare på det. och kolla läget med mor och anders om dom är hemma då. så kan jag och lillan (om hon har tid att följa med den helgen) åka upp då. skulle vara jättemysigt. dessutom har vi sattit en tidig gräns i år. ingan egna efter första november! shit, det blir svårt att hålla. men kanske bra ändå. då kan jag sluta vara största slösaren jag känner. det blir nog en bra brytning för mig. innan dess måste jag förresten försöka skaffa jobb. tipsa mig gärna om ett eller två.

Kommentarer
Postat av: amanda

vad myysigt att julhandla, stockholm är så himla bra då. Ska också planera in något snart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback