måndag, åter igen.

vaknade upp, för sent, hade ställt klockan på 8 för att hinna med ärenden, men tyvärr. hade väl stängt av klockan och sen inte mycket mer. vaknade sen åter vid strax efter halv 10. det vill säga när ärendet inte längre går att genomföra. suck. för vänta tills 2, då får jag försöka istället.

hur som helst. har precis hällt i mig en kopp med äpple&kanel-te vilket gav mig en längtan efter jul. nu ska jag grejja med lite småsaker för att få dagen att rulla. jag tänkte börja med att skriva brev lite varstans, sen städa på rummet. förstår inte hur det kan bli dammigt så fort. tycker att jag dammar och dammsuger var och varannan dag. okej, nej, överdrift som vanligt. men hallå! ofta! sen då, sen ska jag gå fram mot stan för att möta upp lillasyster som kommer med bussen runt halv 4. även gå till tygaffären och se om de möjligtvis säljer vitt-tylltyg. sen be någon snäll som är duktig (och även har symanskin, i dont) att hjälpa mig sy lite. jojo. det ska jag göra. kanske inte allt detta idag. men i veckan. idag ska jag mest ägna mig åt det där ärendet, och promenaden, breven och städning. då utebli tyget. kanske får fixa det i örebro istället, tänkte ju ändå införskaffa lite andra tillbehör där. jaja.

förresten, startade upp morgonen med min favoritninja, ett tips är att göra det du också.
han är vit och jättetuff, har en egen hemsida till och med. så kika in på länken här;
NINJA!

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback