picnic och supernova

igårkväll efter vår lilla picnic, som gick till picassostatyn i kristinehamn, åkte vi hem till oss igen. jag fick med mig lillan och patrik på picnicidéen och det var riktigt mysigt. hur som helst. väl hemma färgades det lite hår, sen for cecilia och jag upp till för att se på rockstar supernova, och jag har aldrig orkat och heller aldrig velat (jag vet, jag kan verka vara något av en bakåtsträvare) se det förut. men lovade cecilia att ge det en chans. sagt och gjort. 4-5 timmar senare insåg jag att även jag var fast. och vi ska nu ha en till kväll ihop den här veckan och se klart avsnitten vi inte hann se. haha okej. vad är det med mig och allt som går att följa på tv? jag fastnar alltid för alla serier och tävlingar som finns, förutom idol då kanske. men allt annat? ikväll såg vi betty, som jag missat en hel säsong med, men trots det är jag okej och kan hänga med i det som händer just nu. suck. ännu något att fastna i när topmodel nu är över haha. usch. jag måste skärpa mig. såg förövrigt sista avsnittet i greys säsong två idag. bästa avsnittet som finns enligt mig. gråtigt och så vidare. kärlek och hopp och lycka och you name it. jag bara älskar sånt. och faktiskt så grät jag sjukt mycket som vanligt. suck. jag kommer aldrig sluta. ska beställa hem 3an också, så jag hinner se den innan 4an kommer ut. sett hela 3e och en del från 4e redan, men jag kan nog se om och om igen, dessutom vill jag ha alla på box. now! förhandboka 4e skulle jag tro. hur som helst. underbar underhållningstv.


kärlek

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback