presenter och chokladbollar

dagen idag har sett ut som sådan; sova längre än jag planerat, gå en promenad till stan för att försöka hitta lite krimskrams och sprang samtidigt över årets första julklapp, haha visst är det underbart? säger inte till vem dock, det får fortsätta vara en surprice. efter det gick jag hem igen, ihop med lillan och tove. hemma delade vi på den lilla skvätt qournfärssås som fanns kvar och gjorde enklast möjliga till; makaroner. efter krubb blev allt bara slött. vi hängde en stund och sen gick jag upp. hade tänkt att slå in paketet, men kom inte längre än precis innanför dörren då jag slocknade. katten låg mitt på golvet hos mig och såg ut att ha det så gott så jag joinade honom och somnade där i kanske en timme, haha. sen var det lagom oskönt att sova där så jag kravlade mig upp till sängen för att sova vidare. vaknade runt 6 halv 7 och hade då sovit kanske 3-3,5 timme. lagom. och ändå nu när jag sitter här känner jag mig utslagen och trött? jag förstår inte? jag kan sova bort nästan ett helt dygn ibland och ändå vara trött? hur? går det att sova för mycket eller vad handlar detta om?


hur som helst. egentligen ville jag göra chokladbollar till kvällsgott nu ikväll, men då tröttheten som sagt fick säga sitt struntade jag i det. det blir morgondagens projekt tillsammans med att färga håret ännu en gång - jag SKA uppnå det resultatet jag vill innan jag nöjer mig! sen även köra en dos silverschampo så är saken nog grejjad sen. hoppas bara inte att håret trillar av. vore skapligt illa.


tror nya ordet är skapligt förresten, det slänger jag ur mig i var och varannan mening. en aning irriterande kan jag tro då jag till och med själv börjat irritera mig på det. nåja, jag försöker att sluta i allafall.

justja! imorgon ska vi även träffa mamma som befinner sig i karlskoga över dagen. vi ska käka kvällsmat ihop och sådär. tror det blir himla mysigt!

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

över dagen låter så länge.. mer över eftermiddagen och kvällen och totalt uppbokad. Fast det jag kom på är att det ju faktiskt går att åka till Kga även om det inte är filmklubb. Jag har bara inte tänkt på det förut. Jag blev i alla fall jätteglad att ni är hemma så vi hinner träffas. Vill ju se nya hårfärgen och "smileysen" eller vad det hette. och sen vill jag klämma på julklappen.. hahaha.. för den var väl till mig va? :) jag som inte ens har köpt en enda julklapp än. Men jag ska snart börja. Jag tänkte följa med Cecilia till södermalm och shoppa när hon kommer hit. Det blir nog bra det. Vi ses runt fyra tiden. Ska gratta Brita först. Sen kommer jag till er.

Kram så länge!

2008-10-15 @ 07:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback