rainy monday

nu är jag precis hemkommen från bowling och fika med två underbara töser. har inte träffat någon av dom på säkert ett halvår, så det var så himla mysigt. och lika underbart som alltid. det är två av mina gamla elever från när jag jobbade som vikarie i karlskoga. så har jag skrivit brev med storasystern i familjen sedan hon slutade trean, det är väl ungefär ett och ett halvt år sen nu vi började. så idag bestämde vi oss för att vi skulle gå och bowla. tänkte att jag kunde bjuda med dom på det då ena tjejen precis fyllt år. hur som helst. bowling och sen fika på bageriet gjorde min eftermiddag.

nu väntar jag på spaghetti och köttfärssås a la tonii. hah, har varit jättesugen på det idag. men inte sagt något om det till pappa eller så. men precis när jag kom hem stod han och lagade det. åh så perfekt. dessutom är det svamp i idag, lyx! jag bara längtar efter krubb! gottgottgott. snart klart nu. efter det blir det förmodligen lite simpsons och familyguy, sen kanske tvspelsnight igen. dessutom har jag hunnit med en promenad idag också. så alltså summasumarum som man brukar säga: en klockren dag. jag är helnöjd.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: amanda

Vad gullig du är verkligen, blir alltid lika glad när du kikat in och skrivit en fin kommentar, tack!! ^^ har varit beundrare till din blogg och dina bilder länge.

Postat av: Mamma Anna

vilken rolig dag du verkar ha haft. kul att du håller kontakten med "dina tjejer".

kram Mami

2008-10-14 @ 09:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback