student nostalgi

måste bara dela med mig av en härlig bild jag hittade bland en gammal klasskompis bilder. student åh, härliga student. jag trodde aldrig att jag skulle vara sådär att "åh, studenten var en av de finaste dagarna i mitt liv" för jag vet inte, det irriterar mig något med alla som överreagerar på studenten. men faktiskt är att jag nog är lite utav en sådan person jag också. visst, jag har haft många finare dagar än så i mitt liv. men den är trots allt en minnesvärd dag. på grund av många olika anledningar. avslut på skola som jag gått i så länge jag kan minnas (även om jag inte vet ifall det är något att fira, för mig var det nog lite sorgligt istället) och sen att få dela dagen med alla nära&kära. att de allra flesta var otroligt glada och att solen lyste. så helt klart en fin dag som ligger högt på listan bland toppdagar. jag gillade dessutom vår underbara klass. alla däri bidrog med sin speciella roll. jag är verkligen nöjd över alla mina skolår. (okej, nu blev jag visst 19 år igen och precis hade slutat skolan och behövde skriva kloka saker om det. men skitsamma.)



hur som helst. den här bilden är så typisk. en typisk bild på hur jag är. alltid KOLLA PÅ MIG KOLLA PÅ MIG. representerar rätt bra med andra ord. gillar även jennifers och malins buttra miner haha. en mysig bild. punkt.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: andy

Haha, så jäkla härlig bild. Är det jag där till vänster måntro? :)

2008-10-14 @ 14:32:01
Postat av: amanda

man överreagerar rätt rejält när studentdagen kommer ^ men är en stor dag, så är nog helt okej..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback