sunday sunny sunday

idag är det otroligt fint väder! som det varit ett par dagar i streck nu också, åh, jag blir alltid så inpirerad att göra saker såna här dagar! på dagens agenda står bara en sak egentligen; fika med kajsa! åh, henne har jag inte träffat på flera månader då hon är i london och jag varit norge. det ska bli awesome, och förhoppningsvis planerar vi in ett londonbesök om inte allt för många månader, vore grymt. måste komma över min flygrädsla ordentligt bara. sen så kan det bära av. nåja, först ska jag ta mig till kgametropolen i allafall för den där fikan. tänkte ta en promenad. som sagt inspirerande med fint väder. nu väntar lillan otåligt, ska visst gå redan nu. later on doves

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback