tips va

jag tänkte förresten, nu när jag är i tipsartagen, passa på att länka det mysigaste bandet jag vet. nämligen min systers. kommer på mig själv att sitta och nynna på låtar. sen försöker jag placera vad det är för musik och då kommer fram till (gång på gång har detta hänt alltså) att det är någon av deras låtar. det bådar gott. för jag nynnar oftast bara på bra musik (undantag finns ju givetvis. jag hatar schnappi, till exempel..) men hur som helst. deras myspace nu då alltså. klicka på länken nedan för att få lite bra kvällsstämning (funkar säkert på dagen också, men mest för att det är kväll nu då.)

LÄNK VA!

min bästa gamla favorit finns inte med på sidan tyvärr. man kan väl bara ha fyra låtar om jag fattat rätt? (jag är ju ingen användare av myspace så jag har ganska nollkoll där.. många parenteser idag igen förresten) hur som helst. lyssna 365. den är kickass. dom andra också. amandarin. ja jo. lyssna alla okej?

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh gillar också!

2008-10-27 @ 09:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback