dagen idag

dagen blev lite ändrad idag. hade ju planer på att gå upp till patrik ihop med cecilia och se några avsnitt rockstar supernova. men så blev inte fallet. istället tog vi en promenad, förbi coop där vi inte lyckades få med oss något alls hem, haha, och sen även förbi kronis där vi köpte lite kroketter. men mellan de båda butiksstoppen stannade vi till hos patrik så jag fick köpa min förkörsbiljett inför fredagens spelning på wickan. haha ska bli sjukt kul. jag har ju mina principer när det gäller utgång i karlskoga. helst aldrig, om ni frågar mig. men då och då dyker det upp tillfällen som ändå verkar tilltalande. som nu på fredag, patrik och hans band ska spela och jag har aldrig sett dom, så därför tänkte jag försöka kombinera det med min wickandebut. kan nog bli riktigt spännande (; hur som helst, efter det gick vi hem och gjorde kroketterna med ketchup, bra kvällsmat där. riktigt bra. vi såg på nyckeln till frihet och sen hamnade jag här. tror det blev en bra dag. imorgon ska jag försöka tjata med pappa till örebro så vi kan köpa diskmaskinen.

funderar även på att åka in till örebro någon dag här snart och leta reda på något fint att ha på mig i helgen. lördagen blir ju faktiskt örebroig och det är fint. att se fram emot helt klart.


kärlek

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback