helhelg

det blev lite oldschool över denna helgen. spenderade hela hela ihop med robert. det var riktigt mysigt. sett film och bara haft det gott hela helgen. tog till och med en promenad igår, och jag behövde inte ens tjata! faktiskt hade jag tänkt att gå själv då jag vet att det inte är en favoritsyssla hos honom. men så kände han ändå att han ville med. tyvärr hade jag valt helt fel skor att promenera i. sommarskor som inte är alls sköna. så istället fick jag låna mimmis promenadskor som var snäppet försmå. så efter ungefär halva promenaden hade jag skoskav på både hälar och tår. haha, men det hade jag fått av mina skor också. så bara skylla mig själv. hur som helst. tack för en riktigt bra helg bobby. du vet hur man gör den riktigt bra. synd bara att jessica och magnus inte vet hur man använder en mobiltelefon ordentligt (nämligen svarar? haha) så att vi kunde hängt med dom igårkväll i nora. hade varit himla kul (: jaja, en annan gång kanske. istället roade vi oss med att sova. jag totaldäckade direkt efter kvällspromenaden. tror jag somnade innan klockan var 11. sen vaknade jag vid 3 och var skapligt ur. vandrade iväg till badrummet och borstade gaddar och tog bort allt smink. för att sen somna om. haha. usch. jag avskyr att somna med smink. robert hade gjort några tappra försök att väcka mig runt 12-1 sådär, men sen hade även han somnat in. så efter att jag vaknat då vid 3 fick jag försöka få liv i honom också för ett par minuter. borsta tänder är viktiga saker. jojo. hur som helst var det skönt at somna så tidigt igår. tror det behövdes, har sovit alldeles för lite under veckan och resten av helgen. och idag sov jag ganska länge, hade ställt klockan på halv 10 men gick inte upp förrän det var frukost runt halv 12. waaah, så en bra helgmorgon ska vara, sen! speciellt när vädret är som det varit idag. inte alls mysigt att vara utomhus eller så då. då kan man lika gärna sova lite extra länge och mysa ner sig under en filt och se på kung fu panda.

.. och jag älskar att badkarma stämmer så att alla får vad de förtjänar.

Kommentarer
Postat av: jessica

hehe ^^ jag lovar att vi ska svara nästa gång :) Vi får ta en kväll tillsammans nån annan helg snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback