YES!

yes yes yes klänningen är min! då var det alltså så gott som klart, nu behöver jag bara få min vinst hemskickad för provning så är halloween räddad sen. ååh, hoppas den hinner komma redan denna veckan. vore så himla kul. åh, jag är så nöjd. synd bara att den hann gå upp i pris så mycket, jag hade inte riktigt tänkt att den skulle bli så dyr, nåja. det går ju alltid att sälja den igen efter att jag haft den. jag är helt klart nöjd. åh, vilken härlig känsla. haha. och kolla klockslaget också. jag gick upp klockan halv 6 för att vara säker på att få den jäkla klänningen haha. och nu då finally. yes yes yes. inte nog med det, somnade inte heller förrän runt 3. så bäst att jag lyckas somna några fler timmar nu. annars kommer jag vara helt död resten utav dagen. ska försesten försöka hinna med att köpa en nya kamera innan helgen. så kan jag ta lite bilder under helgens bravader, samt nästa helg. den kommer bli kickass!

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback