effektiv dag

idag har jag hunnit mycket känns det som. först var dagen skapligt seg. men när posten kom fick jag ju hem en massa bilder. så de har jag pysslat lite med. gjorde bland annat en inflyttningspresent (något sen) till jennifer. sen när klockan var kanske 12 eller så bestämde jag date med cassandra på paris. tänkte att lunch där måste ju vara riktigt fint idag. så jag tog den dagliga promenaden fram till stan för lunch och lagom skvaller och skrattbubbel. vi var riktigt oseriösa idag. egentlige nskulle vi till örebro, men struntade i det då ingen av oss var direkt peppade på det. vi ville mest umgås. sagt och gjort. det bestämdes även att jag skulle ta lite bilder på damen, så efter en långdragen men trevlig lunch gick vi hem till mig.

på vägen hem mötte jag en tjej jag haft i skolan när hon gick i lågstadiet. har inte sett henne sedan hon slutade trean och nu går hon i femman. helt otroligt. hon hade blivit så stor och hon är fortfarande en favoritperson för mig. åh vad jag blev glad. bara kramade sönder henne ungefär. mina kära lilla tös. jag saknar verkligen skoljobbet, även om jag inte vill tillbaks som vikarie riktigt längre. eller jo. men jag vill samtidigt framåt, prova något nytt. kanske utbilda mig till fritidsfröken och sen komma tillbaka? något i stil med det vore kul.

hur som helst. väl hemma hos mig tog det bra lång tid innan vi väl satte igång med fotograferingen. vi hittade gamla skolkataloger och såg på gamla kex vi gillade i ettan. haha. det är en speciell hobby vi har. män. det har alltid funnits och kommer alltid finnas snygga män överallt. hur som helst, efter lite återblickar och gamlaminnenprat gick vi ner till sjön tillsammans med gucci och tog lite cv-bilder. nu ska kvinnan min få arbete, det ni. dessutom är hon blond nu, sjukt snyggt. hon passar så bra. i knew it. efter bilderna var tagna dumpade jag den fagra damen för att bege mig emot en annan fager dam och lämna över min inflyttningspresent. stannade hos jennifer och tjatade en stund. det var mysigt. vi bubblade endel idag. det gillas otroligt. och ester var mindre hetsig än hon brukar. fantastiskt skönt. hon är så söt ibland.

efter jenniferhälsapåingen åkte jag och plockade upp lillan och patrik. vi drog till prix (jag envisas, det är prix, itne coop forum) där jag fyndade! säsong 2 och 3 med amerikanska the office för 199. WOH. lätt värt. nu har jag massa gott att kika på under mina tråkiga arbetslösa dagar. wei. hämtade även ut tågbiljetterna till morgondagens resa. duktigt. sen for vi till favoritpizzasnubbarna på sandvikens pizzeria och patrik var en gentleman och bjöd oss på pizza dagen till ära. egentligen var det meningen att cecilia och jag skulle laga god mat och bjuda patrik och sen skulle vi se jurassic park. men istället bjöd han på köpemat och vi såg på top model och spelade det där nya djurspelet som visas på tv hela tiden. med någon utveckling och sådär. helmysigt. vårat djur hette öskim och var en pärla.

nu håller jag precis på att skicka över alla bilder vi tog idag till cassandra, samt skriver en packnignslista inför morgondagen. egentligen är det lättare att packa allt imorgon då jag gjort mig i ordning och inte behöver packa om allt hela tiden. tror jag gör det. även om jag kommer tvingas gå upp runt 8. gah. måste skriva upp ngra till saker. mp3n. mycket viktig. tror listan har ca 20-30 punkter. jag är bra på listor. även bra på att babbla om en massa strunt och viktigheter. just nu mest strunt. förrutom dagshöjaren, sötaste skolbarnet det vill säga, det var en viktighet. jag älskar upplysare. älskar!

sova nu. eller snart.
kärlek,
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Låter som en riktigt fin dag!

och i dag ses vi.. myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysigt!

/ Kram Mami

2008-09-17 @ 08:09:05
Postat av: Mathilda

Jag vill ha din vardag evelina!!

Och du skulle passa otroligt bra som fritidsfröken tror jag. Väl värt att fundera på tycker jag.

2008-09-17 @ 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback