FFX

just nu sitter jag och har grejsat med några bilder. vid sidan om mig sitter lillan och svär över att ffx är tråkigt just idag. hah, hon håller på att samla alla fiends x 10. och är ganska bitter för hon har suttit och försökt i ett par timmar nu. tidskrävande och ganska långtråkigt till slut. en jobbig uppgift, helt klart. men men, hon är duktig, detta grejar hon. och nu ska jag nog söka lite jobb. eller åtminstone komma på var jag kan tänka mig att jobba. några tips där jag skulle kunna passa in? helst ingen butik. kan ju iofs tänka mig matbutiker och sådär, men tror att jag skulle bli för uttråkad av att jobba i en klädesbutik eller liknande. vill ha ett aktivt jobb tror jag. posten kanske. hum. jaja, men i örebro i allafall. det vill jag. till att börja med. haha åh, vad jag velar fram och tillbaks mellan bronx och oslo. men jag ger örebro en chans nu och hittar jag inget blir det oslo snarast. ge mig tips! så jag kan komma igång med sökandet (:

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback