le evening

lång lång kvällspromenad med lillan och amanda. det blev en mysig kväll. även om jag har en orolig känsla i magen. jag vet inte. kanske borde käka något. fast vi åt tacos förut, kvällens höjdpunkt. åh, jag tröttnar nog aldrig på det. inte i första taget, åtminstone. nej, detta är nog någon annan skakis greja. jag är skakis, det är vad jag är. möjligtvis börjar jag bli sjuk. det vore just typiskt. huah. idag har jag knappt gjort något jag planerat att göra. varken tvättat eller framkallat foton. däremot har jag småstädat lite, lagt in alla spanienbilderna och redigerat alla jag ville. lagt in alla andra bilder på datorn som jag tog bland annat på turen igår, men inte gjort något med dem än. sen tagit två långpromenader. känns gott. nu kan samvetet vara med mig rejält för dagen. jag borde dessutom gå och lägga mig redan nu, då vi ska till örebro imorgon, låna pappas bil och alltså måste jag upp halv 6 och skjutsa honom till jobbet för att detta ska gå att genomföra. uh, älskar tidiga morgonar, hah. men himla snällt att låna ut bilen till oss ynglingar, i tell. så imorgon alltså, ska jag lillan och mändy in till bronx och mysa all day. tror det blir riktigt fint. bara jag ser till att glömma plånboken hemma. har blivit riktigt dålig på att spara när jag hittar massa fina saker jag borde äga. huah. sparandet måste bli strängare tills jag tar tag i den där kragen jag aldrig verkar ha på mig och fixar ett nytt jobb. have to. men nu först, sova. jag är nog mest trött.

godnatt

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback